11 de setembre, jornada de portes obertes a la biblioteca

JORNADA BIBLIotecaAquest estiu gràcies a la col·laboració voluntària de tots hem iniciat la classificació i codificació de llibres per a la Biblioteca de Nalec.

Hem aconseguit obrir-la i posar-la a l’abast de tots els veïns durant dues hores de dilluns a dijous aquest mes d’agost. Aprofitant el pont de l’onze de setembre varem procedir a la inauguració oficial, fent una jornada de portes obertes on tothom va poder valorar la feina feta.

Ens agradaria que tots poguéssim compartir i gaudir d’aquest espai que disposa el poble i que sens dubte el fa una mica més gran. Queda molt per fer, però entre tots ho aconseguirem. Volem agrair particularment a tots aquells que amb les seves aportacions han fet que la Biblioteca disposi d’un estoc de llibres realment envejable. Gràcies a tots. Nota: aquest setembre la Biblioteca resta oberta de 5 a 7 per la tarda els dissabtes.

Text i fotos: Lourdes Torrelles Figuerola

Anuncios

3 Respuestas a “11 de setembre, jornada de portes obertes a la biblioteca

  1. Angeles Hernandez

    Nos encanta Nalec

  2. Doy la enorabuena de haber alcanzado 320 socios a la piscina MOLT BE! Y molt be por gastar dinero el dia 25 PER NALEC DEXIDEIXIS,y si no se escribe asi me la pela,pero es mas importante el bosque ya que no nos acordamos del año pasado,cuando ardia,pero claro es mejor llorar cuando es de otros que de uno propio:lo digo por la alcaldesa la regidora etc,etc.Pues bueno señores,se que no se leera este sms porque esta en castellano,pero me la pela,como he dicho antes,pero que sepais que el dinero se gasta en tonterias,ADEU.

  3. Bon dia,con respecto al comentario del dia 24,espero que no se enfade nadie,fue una broma tonta,porque en realidad me da mucha pena como esta el bosque,todos los pinos rotos y esto es un peligro.Sugiero, si se me permite,poder juntarnos algunos fines de semana,los jovenes y no tan jovenes y hacer un poco de tala o limpieza,ya se que no es facil y que mucha gente no podra por el tema de trabajo pero creo que seria bueno para todos.Bueno sin mas me despido y lo dicho espero que no se enfade nadie por la bromita y si es asi pido disculpas.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s